Thursday, January 8, 2009

... Rasmilah perletakan jawatan ....

Assalamualaikum......
gue dpt smnagt baru untuk HIDUP
ermmmm..... this all coz of PALESTINE
bila gue tengok tv , br rasa bersyukur sgt2
duk dalam kampus n negara yg aman
tapi tuler kelemahannya... comfort zone means danger


x der usaha pun nak berubah
x der rasa nak baiki diri
x der masa nak ingat saudara seIslam yg lain


pendek kata.... gue ni xder dunia lain selain buku , kelas, oncall
padahal Nabi dah bagitahu... sesapa yg bangun di waktu pagi ...
tapi x memikirkan saudaranya... maka dia bukanlah dr golonganku
hah.... tulah gue ni pentingkan diri sendiri jer
lemahnya iman di dada


InsyaAllah nak fahami erti sebenar gue hidup
apakah untuk nak grade jer??
tugas lain?? mcm da'wah , masyrakat dsbg


skrng ni gue dah rasmi letak jawatan sbg MPP
ermmm, pasni xleh la org panggil YB dah
gue plak nak panggil MPP baru..... YB
hehe...... YB ni bagus jg
bnyak maksudnya
Yg Bekerja
Yg Berusaha
Yg Berilmu
Yg Beramal
dsbg

ermmmmm.... gue nak amik kesempatan jg
nak mintak maaf kpd shbat 2 yg membantu spjg menjadi MPP
tapi gue bnyak belajar
sgt banyak belajar mengenal diri dan org lain
InsyaAllah ilmu dan pengalaman ni gue akan share dgn shbat2




09/01/09 01.09pm
status : Ex-MPP 0708


No comments: