Sunday, July 13, 2008

APA SUMBANGAN AKU ???

ntah ..... x tahu apa yang disumbang dan boleh disumbang...
usia aku kian meningkat .... semakin dekat dengan kematian...
masa x menunggu aku... walaupun sesecond...

aku tahu Islam tu mudah... Segala pekerjaan kita yang disertai niat adalah ibadah...
namun dek kerna kelalaian arus kesibukan.... kadang2 ... yer ker? ... selalunyalah ... aku banyak melakukan kekhilafan.... masa dibazirkan tanpa niat kerna Allah...

dan yg yg paling sedih bangat.... bila ader ilmu tapi aku x beramal dengannya.... huhu... memang banyak.... bak kata pepatah, ILMU TANPA AMAL BAK POHON X BERBUAH...

but it's never tooooooo late to give sumthing to Islam...
take a step .... look forward... and dun give -up...

Ya Allah, janganlah kerna aku...
Ada insan yang mengkonklusi dan menjustifikasikan Islam
kerna aku baru benar mengenal agama

pimpinlah aku dan keluargaku dgn hidayahMu



6.32pm new castle, kltn
'status: sayu '

No comments: