Sunday, March 22, 2009

....WeLcOmE bAcK my HEART....

Assalamualaikum sahabat2 .............
maaf ler , lama benar gue x menjenguk blog ni..
apatah lagi nak menaip ker mengedit ker mem'post' ...
ada byak sgat agenda yg lebih penting....

so, saat ni rasa rindu sangattttttttttttt.. Tuhan jer yg tahu macamana perasaan gue ni... ntah suker ler nak bukak balik blog ni.. nak share ngan shbat2 sumer

BZ memang BZ.............tu fitrah n lumrah life as a student... kadang2 tu x BZ tapi pura2 BZ ..haha..tulah namanya manusia...

dalam tempoh sebulan lepas gue posting district... duk sebulan kat Pasir Mas.... byk benda yg gue belajar.... tapi ada 1 hadiah yg Allah kurniakan ....kesedaran berda'wah kpd sahabt2 non-muslim...huhu... slma ni x sedar2...... gue sebenarnya 'kept ISLAM ' in myself only.....

InsyaAllah nak sangat Allah bg hadiah HIDAYAH kpd sahabat gue especially yg sorang ni... he's a NICE n KIND guy..juz he is a BUDDHIST... May he become a Muslim soon... so, we got another new brother in ISLAM....hope so....

Yang paling penting bg gue...... kita ni tunjuk AKHLAK yg baik jer......hehe.. camner ni?? diri sendiri pun x proper yet............ Keep going improve ourselffff..............


Wahai diri yg sering lupa n lalai............ tiupkanlah semangat dalam dirimu... yakinlah hanya KEIKHLASAN yg diperlukan ....moga dirimu tabah selalu ....
~ 8.32 pm... 25 rabiulawal 1430h/ 22March2009 ~
............ miss my youngest brother so much.............




No comments: