Monday, August 17, 2009

~.. Convo...~


Assalamualaikum....
Gue baru balik bercuti... g konvo kat penang...
habis adik2 gue ponteng sekolah .... ayah gue siap send formal letter kat cikgu
bagitahu x dpt hadir ke sekolah coz nak g konvo kakak

tapi adik gue yg sorang lagi still x dpt ikut
coz dia ader quiz next week nyer
x perlah , at least dapat jumpa b4 aku fly balik kuching aritu....

happening giler duk umah
rasa lama giler x jumpa adik2
best giler , dapat borak2 , buat lawak, hahahaha
kelakar2,
siap jumpa amira lagi (anak yg mak gue bela )
bawak dia naik keta , jalan2 antar k uda n dik pis
mandikan dia, suap dia makan
tidurkan dia
(konon2 gue nak tidurkan dia, aleh2 gue yg tidur , amira still x tido....huhuhu)




Ni gambar gue wif my beloved parents
gue rasa parents gue punyer baju lagi gempak
udah macam Dato/ n Datin
g ue yg amik scroll pun pakai biasa2 jer
hehehe, itulah namanya semangat nak tengok anak naik pentas amik ijazah

thanks ya , mak n ayah
siap belikan lagi bouquet bear aritu
terharu sgt
........

no words can described how was my feeling that time
jumpa my shbts ..
hope everybody dipermudahkan Allah segala urusan pekerjaan k

Ada jodoh IA kita jumpa lagi
Ada rezeki jemputlah dtg umah gue raya nnt

k,
Salam Ramadhan Al-Mubarak

my shbat

assalamualaikum

3 comments:

Astromas said...

Akak....

tahniah ye dah selamat konvo...

Semoga perjalanan dalam housemanship ni dpt akak tempuhi dgn baik dan tabah.

Nnti cerita lah pengalaman jd houseman kat blog ni... hehe


Doakan sy brjaya tempuhi zmn study ni ye...

Gud luck to you...

Selamat mnyambut Ramadhan.


salam

Abe Chik said...

perghhhh!!! gua caya sama lu! tahniah geng!

pRinCesS... said...

salam..kak shaz,tahniah,dh convo..bestnye