Tuesday, August 19, 2008

.... seminggu yg menyeronokkan...


Assalamualaikum ...

skrang ni gue kat CAI LAB
sajer nak post dlm blog
laptop gue udah rosak
xder perasaan nak beli yg baru

sumtimes laptop ni gue salah guna jg
cth paling mudah YM ler
kalo ader laptop + internet
ermmmm, ader jer ler yang nak di'chat'kan

syukur gak
skrang ni gue masuk posting O & G
posting yg sgt best sebenarnya

ntahla
br skrang nmpak hikmah
remedial posting ni
skrang ni tengah nak belajar byk2
nak cari ilmu betul2

honestly skrang ni suker sgt
especially kalo dpt g labour room
erm,, coz dapat jumpa ramai baby yg x der dosa
tenang jer tengok muka diorang

doctor2 sumer baik2
selalu bg tunjuk ajar
gue team n supervisor yg sama lagi
besttttt

InsyaAllah, smoger perasaan ini berterusan untuk next2 posting gak






2.55 pm New Castle , Kltn
'status: hepyyyyyyyyyy '

No comments: