Wednesday, August 13, 2008

..sesungguhnya.. UnGu

sepi dunia
berhenti berputar
saat manusia
x sanggup lg berharap
ketika mentari
x sanggup lg berjanji
menyinari dunia bakal singgahi
mampukah kau untuk berbagi
tanpa hasrat ingin diberi
dihadapanNya
dihadapanMu Ya Alah
Sesungguhnya manusia takkan bisa
menikmati sedia tanpa IKHLAS di heartynya
Sesungguhnya manusia takkan bisa
menyentuh nikmatNya
tanpa tulus di heartynya
terima kasih sahabat
diatas pemberian lagu ni
hehe, gue suker lagu ni
bout da lyrics
x surela kalo silap
yg tu yg terdengar kot telinga gue
kalo silap, pepaham je la
keikhlasan tu sangat penting
IKHLAS tu umpama semut hitam diatas batu hitam di dasar laut dalam di malam kelam
memang kalo gue x nampak ler
lagi2 dah bermata 4 ni
siapa yg nmpak??
siapa yer?
BEtullllll.... Hanya Allah je tahu
so, x leh ler pasni
bgtahu orang
'saya ikhlas ni, or saya tulus ikhlas ni nak tolong'
dan yang paling penting keihklasan boleh terdelete dek perasaan ujub, riyak, takabbur
sayangnyerrrrrrrrrr
sahabat,
teruskan perjuangan
gue takkan pernah paksa awak lagi k
perubahan memerlukan masa
semoga keikhlasan awak berbaloi k
12:02 noon New Castle, Kltn
'status: baru sampai USM '

No comments: