Wednesday, August 6, 2008

special men in my live












meh gue nak share
what so special bout this 2 men

sorang Ayahanda gue
n sorang lg adik kesayangan gue
pictures ni masa mancing kat Port Klang


juz nak bgtahu
Ayahanda saya memang tekankan sgt soal membaca

b4 this since primary school
ayah yg selalu beli gue buku2 cerita , buku motivasi dsbg
tapi since masuk U ni
ayah aku dah x belikan pun
tapi aku addicted to buy books
so, skrang aku spend at least rm 50 per 2 months untuk beli buku2
tapi kalo buku2 tu memang best.....
lari budget pun xper
kalo balik kl
aku wajib gi MID
pastu g MPH
bertapa baca buku2 dalam tu
mak aku selalu marah
kalo aku baca buku
sampai makan pun x ingat
padahal aku bab2 makan ni, pantang

banyak ilmu baru bila kita baca buku selain buku akademik
bila kita baca buku.. byk advantage
antaranya , ilmu kita bertambah
ilmu yg bermanfaat sbg makanan rohani
ilmu tu kita boleh sebar2kan

thanks so much Ayahanda
this was the best attitude that u teach ur daughter
bout adik kesayangan gue tu
memang dia ler penghibur aku bila aku berduka
dia memang yg paling bongsu
tapi kalo bercakap
dia lagi matang dari kakak dia yg sulung
erm, bila rindu jer
aku ler msg dia
tapi selalunya msg gue x berbalas
coz dia x der credit
hehe , aku call ler plak pastu
actually ader lagi sorang lelaki yg penting dlm hidup gue
sorang lg adik laki
nama dia Faiz , form 5 skrang
next time plak story pasal dia
6.27 am new castle, kltn
'status : post call'

No comments: