Wednesday, September 17, 2008

...Ramadhan 15-16-17...

Assalamualaikum....


ermmmmmm

3 hari x menulis

bz ngan xm ler

end posting ....



kali ni nak combine 3 hari Ramadhan k

Ramadhan 15

if ditanya why so special bout this day

the answer was dapat buka posa

dgn sumbody special, Vee

ermm, besarnya rahmat Allah

baru terasa berharganya

Ni'mat IMAN & ISLAM

kekalkan dan matikanlah aku dalam Islam



Ramadhan 16

rindu gue kat family dah smpai thp maksimum

especially kat my beloved little brother

ermmmm, seminggu bagaikan setahun lamanya

benarlah penantian satu penyeksaan

tapi xm still go on

mlm tadi g berbuka kat luar

1st time terawih kat Masjid Kubang Kerian

satu jer yg x suker

jemaah muslimat suker sembahyang satu sejadah

so, banyaklah ruang2 kosong

x tahu camner nak tegur

huhu



Ramadhan 17

gue kat sini

public holiday

so, cuti ni still study coz tomorrow got

Xm farmako plak

namanya jasad di bumi USm

tapi hearty gue dah sampai KL kot

huhu

xtahu naper cepat rasa sedih

meronta2 nak balik umah

satu lg sbb nak masuk posting paed kot

x nak masuk posting ni

nak stay ngan O&G

boleh ker camtu?

mana boleh....

ku mencari kekuatan ....



sbg tazkirah buat diri gue


wahai diri

banyak2kan bersabar

hari depan penuh cabaran menanti dirimu

keputusan yg tepat dan menuntut pengorbanan



Keduanya berkata, ''Ya Tuhan kami, kami telah menzalimi diri kami sendiri. Jika Engkau tidak mengampuni kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya kami termasuk orang2 yg rugi''


Al-A'raf ayat 23



rahmati dan ampunilah kami ya Allah

sedalam mana pun sayang aku pada kedua ibu bapaku

dan sedalam mana pun kasih kedua ibu bapaku kpd ku

namun ku yakini

KASIH SAYANG mu x pernah padam

rahmati dna redhailah kami semua




6.53 pm, New Castle Kltn

'status: cptlah 25 hb .... nak balik umah'

No comments: