Wednesday, September 10, 2008

..ramadhan 9..

satu hari yang pack
tapi aku lebih suker mcm ni
at least masa aku terisi
dgn benda2 /kerja2 berpekdah

day 1 for this week
g ward round, pt x ramai
juz Dr discuss n bg homework
siap dapat nm baru... FIFI
ermm aku manalah ader nama timangan camtu
tiba2 jer Dr2 team D ni suker nama tu
even tahu nama aku Shazrina

ptg g clinic
dapat clerk 1 patient jer
pt x ramai
yg bestnya pt ni twin pregnancy 14 weeks POA
ermm, siap dr ajar tengok scan lagi
hehe, both the baby boxing each other inside the womb

ptg g ward 1u
bykkkk admission
sorang kena cover 2-3 pt
huhu aku sempat ker nak cover coz oncall

balik kembali bertugas di LR
erm ada pt baru jer admit
rilekslah 5 cm baru
G2P1
ermmmm aku wat andaian pt ni deliver after berbuka
so, smpat ler aku g bazaaar ramadhan
ermm, tuler baby tupun dilahirkan jam6.45pm
aku ni lg selamba
mknn berbuka pun x beli
dr HO n nurse suruh aku balik g berbuka
aku pun x bmbng sgt
destinasi aku SURAU MURNI

pas buka n maghrib
aku g LR balik
best ler oncall malam td w/pun penat sgt
coz dr2 baik2 n adik2 4th year
pastu ader 1 case dr Jerteh
Assisted Forcep delivery
1st time aku tengok

erm, balik kul 1.30pg
mmg x larat
sedih sgt x sedar sahur
kesian mak aku call
x sedar langsung
huhu
sedar2 aku dgr muazin melaungkan azan
yes, aku dah x leh makan


...~ kasih sayang sesama manusia....
tataplah wajah2 anak yg baru dilahirkan
terpancar ketenangan yg tak dpt dilafazkan dgn kata2....~

moral of the value
kita leh wat mcm2 benda
as long as kita organize
n enjoy it
selebihnya kepenatan akan berbayar
tatkala kita rasa puas hearty k


''puasa bkn alasan''

3.26 pm, New Castle Kltn
'status: after balut hadiah birthday sahabt tersayang '

No comments: